Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
02.03.2022
Nový plynový vařič Angie
Novinka mezi plynovými vařiči. Český vařič s označením Angie 2309 je vysokotlaký vařič vhodný pro venkovní použití na chatách, v kempech, stavbách, ne... číst celé
05.01.2022
Nový katalog pro rok 2022
V novém katalogu naleznete řadu novinek a také menší grafické úpravy. Katalog si můžete ve formátu PDF stáhnout ZDE: Katalog Meva Propan-butanové ... číst celé
14.10.2021
Nové přenosné topidlo Olymp KP21001
Nově v nabídce naleznete přenosné mobilní topidlo Olymp Meva KP21001.  Toto propan-butanové mobilní topidlo OLYMP typ UKP21001 je určeno k provozu ve... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Katalog 2022

Katalog Meva 2019

Katalog ke stažení

Katalog 2021

Katalog ke stažení

  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Reklamace a vrácení
Reklamace a vrácení

Jsme MEVAObchod.cz - prodejní partner výrobce MEVA Roudnice - nejsme servis

K reklamaci přijímáme pouze zboží zakoupené přes náš eshop MEVAobchod.cz. Zboží zakoupené jinde je nutné reklamovat u svého prodejce.


Délka záruky se může lišit dle daného produktu. Zkontrolujte si prosím záruční lhůtu. Záruka se vztahuje na výrobky, které jsou jakýmkoliv způsobem vadné, tj. nelze je použít k účelu, pro který byly zakoupené. V průběhu záruční lhůty bude takový výrobek opraven, vyměněn, nebo jeho hodnota kompenzována v plném, či částečném rozsahu při řešení záruky bude vždy postupováno v tomto pořadí. V rámci záruční opravy právo na bezplatnou výměnu všech dílů, stejně jako demontáž a montáž dílů, které jsou prokazatelně vadné. Právo zodpovědnosti za vady materiálu nebo vady výrobní (montážní) se uplatňují u prodejce, u kterého byl výrobek zakoupen. Případně lze záruční opravu uplatnit přímo na adrese zastoupení firmy Meva a.s. K uplatnění záruky je nutno doložit nákupní doklad s názvem, typem, nebo záruční list. Záruka se v žádném případě nevztahuje na vady způsobené špatným zacházením s výrobkem, špatnou údržbou produktu nebo prováděním údržby jinak než v souladu s Návodem k použití. Opravou, úpravou, či údržbou produktu nepověřenou osobou a použitím neoriginálního náhradního dílu.

Pro řádné uznání záruky je požadován doklad o zakoupení (faktura, pokladní doklad) a reklamační list s popisem závady. Nikdy nezasílejte společně s plynovým spotřebičem kartuši nebo plynovou lahev. Před odesláním je prosím vždy odpojte od spotřebiče. Veškeré záruční plnění uplatněné během záruční doby nemá žádný vliv na datum vypršení záruky. Touto zárukou nejsou dotčena zákonná práva spotřebitele.


O případném zboží k reklamaci nás, prosíme, informujte telefonicky nebo emailem. Navrhneme Vám co nejpohodlnější způsob řešení reklamace. Dotazy k reklamacím zasílejte na email:

reklamace@mevaobchod.cz

Reklamované zboží zasílejte po předchozí domluvě společně s kopií nabývacího dokladu (kopii faktury) a reklamačním listem na adresu:

Mevaobchod.cz
reklamační oddělení
Městský kopec 286/24
743 01 Bílovec

Lhůta pro vyřízení reklamace:

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30-denní lhůtě. V případě, že s námi obchodujete  jako podnikatel, zákonné určení lhůty neexistuje, avšak reklamaci se snažíme vyřídit v co nejkratší době k Vaší plné spokojenosti.


Reklamace při převzetí zboží - poškození při přepravě k Vám:

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození (výrazně protržený obal, zborcená konstrukce apod.) nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je také potřeba ihned reklamovat u daného přepravce dle níž uvedených termínů a zároveň neprodleně informovat naší společnost.

Jedná-li se o doručení:

Českou poštou - poškození zboží musí být oznámeno osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

PPL - Poškození oznamte telefonicky do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.

DPD - Poškození oznamte telefonicky do 2 pracovních dnů na tel. 225 373 373

Toptrans - poškození oznamte telefonicky do 2 pracovních dnů 
na tel. 267 101 601, 267 101 602, 267 101 620

Převezmete-li poškozenou zásilku bez sepsání jakéhokoluv protokolu o poškození zásilky, nebo nebude-li řádně a včas sepsána reklamace u dopravce, nelze již poškozené zboží nahradit. 


SERVIS

Potřebujete-li zboží zaslat také na pozáruční servis, prosím, kontaktujte přímo výrobce MEVA Roudnice.

Adresa servisu výrobce MEVA Roudnice:

MEVA a.s., divize plyn
Servis a reklamace
Na Urbance 632
413 13 Roudnice nad Labem
E-mail: meva@meva.eu
Tel: +420 416 823 111


Co je také důležité vědět:

14 denní lhůta je zde pouze pro spotřebitele, neslouží k vyzkoušení zboží ani k jeho používání, je zde čistě k tomu, abyste měli možnost vrátit zboží, které Vám bylo zasláno chybně, má odlišné parametry a pod. Stejně v podobném rozsahu jako je tomu v kamenném obchodě, kdy před Vámi prodejce rozbalí zboží, abyste viděli co kupujete. Spekulativní vratky použitých produktů v rámci zákonných mezí velmi přísně penalizujeme. 14 denní lhůta neplatí pro firmy.

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
98% produktů skladem
Naše sklady pro Vás drží dostatečné zásoby výrobků MEVA .
Expedice do 48 hodin
Vaše objednávky se snažíme expedovat v pracovních dnech co nejdříve - platí pro skladové položky.
Odborné poradenství
Meva produkty známe, nové testujeme a každý z kolegů Vám jistě dobře poradí s výběrem či zapojením.
Ověřeno zákazníky
Jsme prodejci s lidským přístupem a jsme rádi, že se k nám zákazníci vracejí.

Potřebujete poradit?
Rádi Vám pomůžeme!

+420 597 603 503

Po - Pá (8:00 - 16:00)

info@mevaobchod.cz

© Copyright 2021 www.mevaobchod.cz
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz